Kérdésed van?

gyorsan válaszolunk

Mennyi anyagot rendelhetek?

Az méteráru anyagok rendelésének minimális mennyisége 50 cm. Ezután 10 cm-ként bármilyen mennyiséget hozzá tudsz adni a rendeléshez (persze készlettől függően). Ha más a minimális rendelési mennyiség (pl függönyöknél), azt a terméklapon mindig jelezzük.

Honnan tudom, hogy a rendelésemet megkaptátok?

Minden rendelés után azonnal, automatikusan kapsz egy visszaigazoló email-t, amiben pontosan részletezzük a rendelésedet. Még ne fizess, ne utald át a rendelés értékét ekkor, mindenképpen várd meg a rendelésed összeállítása utáni email-t, amit akkor küldünk a díjbekérővel együtt, amikor már levágtuk a megrendelt anyagokat. Minderről pontosan tájékoztatunk a visszaigazoló email-ben. Így el tudjuk kerülni, hogy ne fizess előre olyasmiért, ami esetleg éppen hiányzik. Nagyon igyekszünk pontosan és előrelátóan kezelni a készletet és mindenről tájékoztatni. 
Rendelésed összekészítése és a díjbekérő kiküldése, rendeléstől függően, 1-8 munkanapot vesz igénybe.

Miért nem tudok bankkártyás fizetéssel rendelni?

Mikor a beérkezett rendelésedet elkezdjük feldolgozni, akkor látjuk, hogy valóban gyorsan és pontosan postázni tudjuk-e a csomagodat.
Időnként előfordulhat, hogy éppen készletfrissítés előtt becsúszik egy olyan tétel, ami pont elfogyott, vagy vágásnál derül ki, hogy a végben szálhiba van és nem tudjuk egybe levágni a rendelésedet. Ilyenkor természetesen minél hamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, hogy közösen eldöntsük, hogyan tovább: előfordulhat, hogy pont a hiányzó termék fontos része egy sürgős projektnek, ezért nem tudod megvárni, míg pótolni tudnánk és törölnéd a rendelést vagy annak egy részét. Jó eséllyel tudunk ajánlani valamilyen helyettesítő terméket, az is lehet, hogy nem probléma, ha a szálhibás anyagból két darabban kapod meg a rendelt mennyiséget.
Ezeket a változtatásokat sokkal egyszerűbb megoldani, ha még nincs kifizetve az eredeti rendelés.
A végleges rendelésedről ezután küldünk egy díjbekérőt, amit már akár bankkártyás fizetéssel is ki tudsz egyenlíteni.

Van hagyományos boltotok is, személyesen is át tudom venni a rendelésemet?

Igen, van hagyományos boltunk is, Törökszentmiklóson, ahol személyesen is át tudod venni a rendelésedet és tudunk a választásban segíteni is. Nagyon örülünk, ha benézel hozzánk!

Mikor kapom meg a rendelésemet, mennyi időre számítsak?

Az általunk email-ben elküldött díjbekérő kifizetése után maximum 2 munkanapon belül feladjuk a csomagot. Legtöbb esetben másnap, ha elég korán érkezik be a rendelés és a fizetés, akkor akár még aznap postára is kerül a csomagod 🙂

Ezek az anyagok készleten vannak, vagy csak előrendelést vesztek fel?

Igen, ezek az anyagok készleten vannak, a méteráruboltunk árukészlete, nem közös rendelések és nem előrendelésre dolgozunk.
Egy-egy mintát többször is utánrendelünk, így előfordulhat, hogy éppen elfogy valamelyik szín vagy minta. A mostani hektikus időkben mind a hazai, mind a nemzetközi beszállításokkal, időpontokkal, színárnyalatokkal nagyobb mértékben fordulnak elő pontatlanságok. Igyekszünk naprakészek lenni, de hibák előfordulhatnak.

Mit tegyek, ha olyan anyagot szeretnék vásárolni, ami éppen nincsen készleten?

Ilyen esetben írj nekünk a info@panditextil.hu címre, mindent megteszünk, hogy megpróbáljuk beszerezni az adott anyagot/terméket (ez sokszor nem rajtunk, hanem a szállítón, nagykerereskedőn múlik).

PA’ndi ÜZLETHÁZ

Cím: 5200 Törökszentmiklós, Pánthy Endre út 26. sz.
Telefon: +36 20 667 9497
E-mail cím: info@panditextil.hu

Nyitvatartás:

H-P: 13:00 – 17:00
Szo-V: Zárva

Minden kérdésre, árajánlat kérésre igyekszünk 24 órán belül válaszolni.

4 + 11 =